piątek, 15 października 2010

Snoopy na konkursie Młodego Prezentera

W ostatnią niedzielę Snoopy wraz z moją siostrą mieli swój debiut na wystawie w Legionowie ;) Snoopy nigdy nie był wystawiany, nigdy nawet nie postawił swojej łapki na rigu, więc strasznie obawiałam się czy będzie w stanie się skupic czy będzie chciał się ładnie ustawic, biegac itd. kiedy wokół jest tyle fajnych psów.
Konkurs miał się zacząc o 13, jednak wystawiane na tym samym ringu yorki musiały byc tak dogłębnie i dokładnie obejrzane, że wszystko przesunęło się o jakieś 1,5h. Snoopy był już tak wykończony tymi zapachami dookoła mordki, tłumami, hałasem idt. że po wejściu na ring był już prawie całkowicie spokojny;)
Jednak Snoopy, jak to Snoopy musiał wyczuc jakąś fajną suczkę sheltie i jego głowa cały czas podążała za tymi wspaniałymi perfumami jakich zapach ciągnęła za sobą wyżej wspomniana dzewczyna ;)
Ogólnie Snoopy był w miarę grzeczny, na początku nie za bardzo chciał się ustawic, ale później był już ładnie skupiony ;) Zobaczył mnie jednak na widowni (nie wiem jak on mnie w tym tłumie rozpoznał) i zaczął energicznie merdac ogonkiem :D Musiałam się więc schowac....dlatego zdjęc mam malutko i są kiepskiej jakości.

Aaaa właśnie! Ocena! Agatka i Snoopy uzyskali maksymalną liczbę punktów, czyli 5/5 bez klasyfikacji do finału. Jednak jak na debiut obojga jest to ogromny sukces! Następną wystawę w planach mamy również w Legionowie ;)

Parę zdjęc z początków, kiedy Snoopy jeszcze nie chciał sie ustawic ;)




2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny piesek :). Aby nasz pupil zawsze ładnie się prezentował, bardzo ważna jest odpowiednia pielęgnacja jego sierści. Ja swojemu pieskowi kupuję na https://sklep.germapol.pl/ w tym celu specjalną odżywkę, która odżywia i nawilża sierść oraz skórę. Zawartość wyciągu z otrębów ryżowych dodatkowo uszczelnia skórę zapobiegając skręcaniu się włosów.

    OdpowiedzUsuń