piątek, 1 października 2010

Nowe obroże

No i tak, znów trochę zapuściłam się w pisaniu...spróbuję szybciutko nadrobic chociaż parę rzeczy ;)
Otóż we wtorek przyszły nasze nowe, śliczne obróżki od Tani z activdoga! Są genialne! Świetnie wykonane, mięciutkie w środku, kolorki takie same jak w internecie, no jestem strasznie zadowolona :D
Kolorki dobierałam chyba z tydzień, bo nie mogłam się zdecydowac...jednak wiem że nie są to nasze ostatnie obróżki od Tani ;) Na razie zbieram kasę na wystawę w Poznaniu, gdzie również mam zamiar obkupic się w "ubranka" dla łaciatego.

Najwyższy czas na prezentację ;)

Obróżki:


I prezentacja na modelu :)









Teraz strasznie kuszą mnie krasnale, sowy, i superhero :)

1 komentarz:

  1. Czasami trzeba wymienić smycz czy obroże gdyż są to rzeczy zużywające się. Ja jeszcze w ostatnim czasie kupiłam fajną szczotkę w sklepie https://sklep.germapol.pl/ i jak widzę to mojemu pupilowi takie coś się podoba.

    OdpowiedzUsuń