piątek, 24 września 2010

Slalomowanie

Nareszcie zmobilizowałam się i zmontowałam nasz slalomowy filmik :D Jestem bardzo zadowolona ze Snoopiego, bo ładnie wchodzi do slalomu pod różnymi kątami, nie mija tyczek, jest dośc szybki, chociaż potrafi szybciej no i najważniejsze- slalom jest już w prawie linii prostej, dzielą nas jedynie milimetry! Cała nauka trwała dośc długo ale było to spowodowane moim lenistwem, gdyż nie chciało mi się nigdy odmierzac tych długości, zawsze slalom ustawiałam krzywo i rzucałam to biorąc się za hopsanie albo bieganie przez tunel.
Snoopy był uczony metodą tunelową, którą bardzo polecam!

Aktualnie jesteśmy na etapie posłuszeństwa, czyli cwiczymy przywoływanie od podstaw, na gwizdek a także jesteśmy na dobrej drodze do nakręcania na zabawkę-szarpak. Niestety ostatnio znów sztuczki poszły na dalszy plan :(

A to obiecany filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=n_XkmANyBRo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz