poniedziałek, 6 września 2010

DCDC 2010 Warszawa!

Ten weekend spędziliśmy między innymi na zawodach dog frisbee, które odbyły się na Polach Mokotowskich w Warszawie. Byłam tam zresztą pierwszy raz i zawody były powodem dla którego wreszcie mogłam się tam wybrac. W pierwszy dzień pojechałam sama, bez łaciatego lecz z aparatem aby trochę obfocic latające psy. Zdjęcia robione całkowicie na maualu dlatego są jakie są ale tylko tam mogłam wypróbowac nowe ustawienia i poddac moje umiejętności wielkiej próbie ;) Świeciło straszne słońce, co utrudniało mi podgląd zrobionych zdjęc na wyświetlaczu. W domu okazało się że zdjęcia, które na dworze wydawały się za jasne-były za ciemne, koszmar ;) Ale mam nauczkę na przyszłośc ;)
Strasznie mi się podobały występy tych nakręconych na dyski psiaków (nie skłamię jeśli powiem że najbardziej podobały mi się bordery ;) ).
Drugi dzień spędziliśmy z łaciatym, który stał się obiektem wszystkich "ochów" i "achów", modelem (niesfornym, a jak inaczej, "przecież najładniej prezentuję się z profilu" ;) ), obserwatorem, wąchaczem, maskotką do głaskania...i miał jeszcze parę innych postaci ;)
Byliśmy również na spacerku na Polach, było kąpanko i zabawa z psiakami. Jednym słowem SUPER!

Parę zdjęc oczywiście musi byc ;)



Na razie jednak spasowałam, nie mam siły na obróbkę tego wszystkiego xD Więcej później ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz